شهربازی دریم ورلد تایلند
نوشته شده توسط : badsa

شهربازی دریم ورلد تایلند

بسیاری از مسافران برای گردش و تفریح و گذراندن اوقات فراغت مسافرت می کنند، یکی ازکشورهایی که در حال حاضر بسیار مورد توجه توریست ها در سراسر جهان و ایران قرار گرفته، کشور تایلند می باشد. تایلند به دلیل منابع طبیعی غنی و همچنین امکانات تفریحی فراوان و با کیفیت به یکی از اصلی ترین مناطق گردشگریِ مورد علاقه ی هموطنان تبدیل شده است. در این مطلب شما با شهربازی دریم ورلد تایلند آشنا خواهید شد، با ما باشید.


معرفی شهربازی دریم ورلد تایلند

شهربازی دریم ورلد تایلند (Dream World Park) با بازی ها و سرگرمی های متنوع روزی شاد برای شما فراهم خواهد کرد. دریم ورلد در ۷ کیلومتری جاده رانگ سیت اونکاراک، در خارج شهر واقع شده و از برترین تفریحات تایلند به شمار می آید. این شهربازی در سال ۱۹۹۳ میلادی افتتاح شد و مساحتی حدود ۱۶۰ هکتار دارد.

 

تصویری از شهر بازی دریم ورلد تایلند

تصویری از شهر بازی دریم ورلد تایلند;

شهربازی دریم ورلد تایلند وسایل سرگرمی زیادی دارد: ترن هوایی، پیست اتومبیل رانی، سرزمین یخی، تونل وحشت، تله کابیل، انواع قطار، اسب و... این وسایل طی سال های متعدد به این شهربازی اضافه شده اند.انواع بازی و وسایل تفریحی در دریم ورلد گرد هم آمده اند، بازی های هیجانی، آبی، فکری و انواع نمایش های موزیکال و سرگرم کننده همگی یک جا جمع شده اند تا یک روز کاملا شاد، پر از هیجان و آدرنالین را تجربه کنیم.

بخش های مختلف شهربازی دریم ورلد تایلند

شهر بازی دریم ورلد پر است از وسایل تفریح و شادی، سرگرمی هایی مخصوص کودکان و سرگرمی هایی مختص بزرگسالان. این وسایل آن قدر زیاد و متنوع هستند که ما به نام بردن از آن ها بسنده می کنیم و برخی از شاخص ترینشان را معرفی می نماییم.

 

تصویری از داخل شهر بازی دریم ورلد تایلند 

تصویری از داخل شهر بازی دریم ورلد

وسایلی مثل ترن موش سرعت، دهکده حیوانات، تونل وحشت، مزرعه ی حیوانات، ماشین برقی، عمارت متروکه، تونل وحشت، قایق هندی، قایق پدالی، قایق پرنده، تله کابین، وایکینگ ها، ربات، خانه ی میکی موس غول پیکر، انواع بازی های کودکان و... حتی این شهربازی یک سینمای چند بعدی هم دارد که می توانید حس جالبی را در آن تجربه کنید.

مشهور ترین بازی های شهربازی دریم ورلد تایلند

شهربازیِ سرزمین رویاها دارای وسایل بازی بسیار متعددی می باشد. این وسایل از نظر مسئولین شهربازی به عنوان معروف ترین و پرطرفدارترین قسمت های شهربازی اعلام شده اند، وسایلی مثل تاب غول پیکر، طوفان شهربازی، گرند کانیون و...

سوپر اسپلش
در این بازی بازدیدکنندگان سوار بر قطارهای روبازی می شوند که هرکدام پنج ردیف صندلی دارد، اما آن ها باید جلیقه های نجات هم بپوشند تا غرق نشوند، چرا که این قطار پایانی بسیار هیجان انگیز دارد. در سوپر اسپلش ترن پیش می رود، مسیری را در فراز و نشیب های کوتاه و آرام پشت سر می گذارد، تا اینجا همه چیز خوب است، اما ناگهان ترن وارد سراشیبی تندی می شود، ترن به سمت استخر بزرگی می رود و محکم با آب برخورد می کند.

 

سوپر اسپلش شهر بازی دریم ورلد تایلند 

سوپر اسپلش شهر بازی دریم ورلد

تورنادو

از اصلی ترین قسمت ها و شاید برترین وسایل مهیج و هیجانی شهربازی دریم ورلد تورنادوی ترسناک آن است. این وسیله در ابتدا ترسناک به نظر نمی رسد و تنها یک شی شبیه به آونگ است که بازدیدکنندگان می توانند روی صندلی های تعبیه شده در اطراف آن بنشینند، اما ترس و دلهره از جایی شروع می شود که بدانید این وسیله بارها و بارها در زوایای مختلف به دور خود می چرخد. تورنادو با سرعت ۷۵ کیلومتر در ساعت، بازدیدکنندگان را در زوایای متفاوت و معلق در هوا می چرخاند و می چرخاند.

 

تورنادو در شهر بازی دریم ورلد تایلند 

تورنادو در شهر بازی دریم ورلد

گرند کانیون

گرند کانیون نسبت به وسایل دیگری کمی آرام تر است. اما دلیل این که طرفداران زیادی دارد، محوطه ی بسیار زیبای آن می باشد. گرند کانیون در واقع یک قایق است، قایقی تقریبا بزرگ و گرد که دور تا دورش صندلی هایی برای مسافران قرار دارد، لازم نیست که جلیقه ی نجات بپوشیم چون قرار نیست که کسی داخل آب سقوط کند، قایق آرام آرام در مسیر خود حرکت می کند.

 

گرند کانیون شهر بازی دریم ورلد تایلند 

گرند کانیون شهر بازی دریم ورلد

هریکین

هریکین ( Hurricane ) به معنای طوفان، وسیله ای است مناسب برای افرادی که خیلی از بازی های هیجانی ترس دارند، زیرا در این بازی می توان هیجان را با اطمینان کامل تجربه کرد.

 

هریکین در شهر بازی دریم ورلد تایلند 

هریکین در شهر بازی دریم ورلد

رستوران های شهربازی دریم ورلد تایلند

در شهربازی، رستوران و مراکز مواد غذایی وجود دارد که در زیر به معرفی آن ها خواهیم پرداخت:

 

کی اف سی در شهربازی دریم ورلد تایلند 

کی اف سی در شهر بازی دریم ورلد

  • غرفه ی مواد غذایی: در این مکان می توانید نوشیدنی های گوناگون به همراه خوراکی های کوچک و سبک را تهیه نمایید. این مکان حالتی مابین کافی شاپ و سوپر مارکت دارد.
  • ایستگاه های غذایی: جالب است بدانید در جای جای شهربازی سرزمین آرزوها ایستگاه های کوچکی وجود دارند که می توان از آن ها نوشیدنی و تنقلات مانند بستنی، شکلات و... را تهیه کرد.
  • رستوران کی اف سی KFC: رستوران معروف مرغ سوخاری یا کنتاکیِ کی اف سی هم در این شهربازی شعبه دارد و در تمام طول روز غذاها و خوراکی های درست شده با مرغ را به بازدید کنندگان ارائه می دهد. حدود قیمت این رستوران با احتساب نوشیدنی برای دو نفر ۶۰ هزار تومان می باشد.
فروشگاه های شهربازی دریم ورلد تایلند
  • سوغات هالیوودی: یکی از جذاب ترین فروشگاه های شهربازی، فروشگاه هالیوود ( Hollywood Studio Store ) نام دارد. از این مکان می توانید انواع لباس، بالش، عروسک و... که مربوط به فیلم های هالیوودی می باشند را تهیه نمایید.
  • فروشگاه نارایا: نارایا یک فروشگاه است که در آن همه چیز پیدا می شود، انواع لوازم مد، فشن و... که برای خرید سوغات محلی مناسب است و قیمت های ارزانی هم دارد.
  • فروشگاه سوغات | Souvenir Shop: با دیدن فروشگاهی به نام سوغات در شهربازی امکان ندارد که خرید را فراموش کنید، فروشگاهی پر از انواع و اقسام وسایلی که می توان برای سوغات برد. لباس های مختلف، تابلو و وسایل تزیینی و... همه در این فروشگاه وجود دارند.
  • فروشگاه اییارا | Iyara Shop: این مکان هم مرکزی برای خرید سوغات است با این تفاوت که همه ی وسایلی که در آن پیدا می شود سبک تایلندی دارند و اصیل هستند، تی شرت، کلاه و... همه و همه تایلندی هستند.

قیمت ورود به شهربازی دریم ورلد تایلند

برای ورود به شهربازی باید بلیت تهیه نمایید که هزینه ی بلیتش ۱۰۰ هزار تومان است و برای کودکانی که قدشان زیر ۹۰ سانتی متر باشد هم رایگان است. با پرداخت این هزینه می توانید از سینمای چند بعدی، دهکده ی هالیوود و نمایش های آخر هفته استفاده نمایید، اما قسمت های دیگر هزینه هایی جدا دارد که به شرح زیر می باشند:

  • دهکده ی برف: ۱۷۱۰۰ تومان
  • ورزش های آبی: ۱۱۴۰۰ تومان
  • مزرعه حیوانات: ۵۱۰۰ تومان

چطور به شهربازی دریم ورلد تایلند برویم؟

انتخاب اتوبان از مرکز بانکوک:
از مرکز بانکوک وارد بزرگراه ویبهاوادی Vibhavadee – Rangsit و از راست وارد دینگ دانگ Din Daeng شوید و مستقیم ادامه دهید تا به پارک فیوچر برسید، سپس به سمت جاده ی رانگ سیت بپیچید Rangsit – Ongkarak یا وارد اتوبان چانگChangwattana شوید و بعد از خروجی رانگ سیت خارج شوید، وارد اونگ کاراکا Rangsit-Ongkarak خواهید شد، همچنان ادامه دهید و حدودا ۱۵ کیلومتر پیش بروید و شهربازی دریم ورلد را در سمت راستتان می بینید.

انتخاب جاده:
باید جاده ی رینگ شرقی Eastern Ring را انتخاب کنید و وارد سموت پارکان Samut Prakan شوید و پس از آن وارد نیو بینگ New Bang-Pa-In و سپس وارد رانگ سیت Rangsit شوید و آن قدر مستقیم ادامه دهید تا دریم ورلد را رو به رویتان ببینید.

آدرس شهربازی دریم ورلد تایلند

آسیا، تایلند، بانکوک، تانیابوری، دریم ورلد.

امیدواریم که این مطلب در سفر به شهر بانکوک برای شما مفید واقع شود.

خواهشمندیم در صورتیکه قصد سفر به کشور تایلند را دارید،برای رزرو تور تایلند با ما در تماس باشید.

منبع : شهر بازی دریم ورلد تایلند





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: